inte haft tid till att blogga?

Helloo!


Har inte alls haft tid till att uppdatera min blogg
och berätta för er om mina dagar. Men skrev ju i alla fall
ett igår? (;


Dagen har varit toppen! Bara de att jag inte fått träffa Linda
idag. Hon var hemma pga en anledning och jag finns för dig gumman!

Sarah började i våran klass idag också (:
Trevligt med lite nytt normalt folk, haha! Nee men det ska bli kul.


Jag: Måste du till din flickvän nu?
Kb: Aaah
Jag: Nej följ med mig istället!
Kb: Hehe de där lät fel
Jag: HAHAH

Haha jag menade absolut inte så.
Menade mer att han skulle följa mig för att jag inte ville
gå själv eftersom alla var i skolan och vi var ute.

Idag åker jag och Nille hem till min mamma också.
Hans pappa kör oss och mamma jobbar till 21. Mysigt! (:

 


Kommentarer
Postat av: Linda

<3

2010-03-01 @ 18:04:36
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0