fortfarande död, men jag lever.

Jag var inte hemma länge när jag kom hem.
En halvtimme efter att jag hade klivit in så kommer pappa
hem och frågar om jag är klar.

Så vi drar iväg och storhandlar mat. Sen sa jag att mina
Uggs är blöta, så behöver nya skor. Så då inhandlade jag
två par nya.

Ett par höga skinn med klack och sen ett par låga skinndojor
med liten klack och nitar. Kanske slänger upp bilder sen.

Nu blir det snart Oxfilé och pommes! Underbart. (:


Yami för två år sen kanske?

pratade med Stefan idag också angående en ny praktikplats.
Och jag har ju varit inne på skobutik eller en väskbutik. Men idag kom jag på
vad jag vill prova på igen! Djuraffär.

Klädbutik ska jag praktisera på efter sommaren. Men jag och Yami praoade
på Djurmagazinet i högstadiet, och eftersom jag älskar djur så är det skit kul! (:

Även om jag är livrädd för hamstrar ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0