älskade kusin.

Jag duschade nyss och när jag kom ut ur duschen
så kollar jag min mobil för gammal vanas skull.

Då ser jag att min lilla kusin Alex hade ringt.
Han är 6 år och är jätte stolt över sin nya mobil.

Så jag ringde upp honom och vi småpratade lite.

Jag: Vad har du gjort idag då?
Alex: Varit i skolan
Jag: okeej va kul!
Alex: Mmm
Jag: Eller det suger.
Alex: Jaaa

Jag: Jahaa. Vad ville du eftersom du ringde? Var
det något speciellt?
Alex: Nee jag ville bara kolla hur det gick
Jag: Med vadå?
Alex: Jaa hemma och så
Jag: Joo allt går bra!
Alex: Va bra

Haha alltså ibland låter han så himla vuxen och smart.
Jag saknar honom. Jag är så jävla barnkär så det är sjukt.

Jag vill ha 2-3 ungar. Men lär sluta med minst 12.


haha pigga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0