trogen till min hårfärg!

Haha jag glömde berätta dagens skönaste..
Yami skulle dööött av garv om hon var med.

Men jag och Fredrik var ju inne i stan och kollade runt lite, sen
kommer det fram en telefonförsäljare och frågar vad vi har.
"Tele2" svarar Fredrik och jag svarar "Aah kompis", fattar nån mitt
misslyckade skämt? "Aah kompis". Haha skit samma, dom fattade inte.

Sen frågar han dom vanliga frågorna om jag har abonnemang och allt de där.
Jag svarar att jag har kontantkort och då svarar han "idag kommer jag göra dig
väldigt lycklig!"

Självklart blir man glad redan då och blir helt till sig. Han förklarar för mig
om nåt sommarpaket och säger att jag kan skicka mms, sms och ringer gratis.
Det lät ju så jävla bra. Min bror försökte gå imellan oss och dra mig därifrån
men jag ville leka lite vuxen och skriva på papper, snacka priser och allt de där.

Det slutar med att jag sätter mig med papperskopian i bilen,
läser igenom och fattar ingeting. Då förklarar Fredrik att jag
kommer få hem räkningar och att jag har startat
ett abonnemang nu. Och att jag är bunden till det nu i 18 månader.
Hahaha! Vad ska pappa säga...

Fredrik: En försäljare skulle kunna lura dig på pengar genom att sälja en jävla dammsugare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0