sommarlov!

Fyyyyyyfan va skönt.
Men jag kommer sakna klassen, men dom flesta
kommer jag träffa massor i sommar! Dom kommer
aldrig bli av med mig.

Men dagen var tok nice faktiskt. Förutom att vi hade
rast i typ 2-3 timmar?

Men vi hade "frågesport" i klassen, frågor som tex.
vad har mikaela för skostorlek eller vad har Mikaela för
färg på sina tapeter.

Haha det va kuuul. Sen samlades alla i aulan för att lyssna
på kören, rektorn och sjunga. Kb satt och somnade nästan
medan jag och Marcus satt och skrek, flippa och garvade
som dårar.

Kommer upp en video sen som Marcus spelade in, hahah!


Hahaha så jävla skön bild. Bilden beskriver mig och Kb så jävla bra. Båda helt oförberedda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0