tandläkarskräcken är gooone!

Jag har haft världens tandläkarskräck, som säkert alla har haft.
Men nu när jag ska skaffa tandställning så har jag fått gått dit
tusen gånger, så jag råder er som vill bli av med rädslan;
Försök att vrida på tänderna så mycket det går, sen bönar ni och
ber om att få tandställning.

Men jag missade min tid imorse, så dom ringde till min mobil
för en stund sen. Jag svarade men råkade klicka sen.
Så jag ringde upp dom från hemtelefonen och berättade
att jag var sjuk och att jag var väldigt oansvarig imorse som inte
gick dit. Men hon som jag pratade med var väldigt vänlig och
sa att det var lugnt.

Hon började fråga vilken skola jag gick i, vilken linje, var jag
praktiserar och om jag trivs osv. Så det blev ett väldigt trevligt
samtal. Haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0