snart är det äntligen fredag!

Det blev att jag stannade hemma idag i alla fall.
Jag tar nya tag imorgon och tar igen allt som jag har
missat. Och om min läpp inte blir bättre tills imorgon
får jag försöka gömma den.

Om en kund kommer fram till mig så får jag
bara låtsas att jag är stum. Det kan väl inte vara så svårt?

Nu hade jag tänkt plugga lite matte. Sen duscha och fixa
här hemma lite. Sen ska jag läsa min bok också.

Imorgon är det äntligen fredag. Nille kommer då. Och jag
har inte träffat honom på tusen år känns det som.

Jag skulle gärna vilja ha hårfärg nu också. Bleka håret lite
till så det fula försvinner. Men eftersom jag lever endast i mitt
rum just nu så kan jag inte gå ut. Fa-n.


mina jävla läppar asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0