shut it down (8)

Vaknade för en stund sen. Springer runt i rummet
dansandes och sjungandes. Jag måste bara påpeka också
hur vacker min stämma är efter en natt som har
bestått av hosta och när man knappt har rösten kvar.
Riktigt fint.

Men vaknade i alla fall på rätt sida. Iiinget dåligt humör
här inte. Ska dra till Eskilstuna med Yami idag också.
Då blir det biiiiioooo. Sen sover vi kvar där (: Hoho!

Igår åkte jag ju hem till Linda också. Äntligen, haha!
Men det var kul att åka dit och få träffa Linda plus alla
söta kaniner och se hennes feta hus. Fast Linda, jag tycker
fortfarande att Felix ska få lite mer mat (;  Haha!
Linda garvade så mycket åt mig för att jag blev så chockad
över att Felix inte hade mat i sin skål. För tydligen skulle
dom bara få en viss mängd mat/per dag.

Men vi kollade på två filmer. Snackade massor. Hade
det mysigt och lagade mat. Tack för kvällen Linda! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, Felix klarar sig, jag lovar. ;) <3

Tack själv för igår! :D <3 Love you babe... <3

2010-01-09 @ 18:14:39
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0