mikaela hatar världen nu, igen (:

Jag har klädproblem till tusen.
Yami ska bli nyttig. Kommer inte få någon
chips-godis-god mat-läsk-emo-kväll.
Mitt hår är blött.
Nille har inte smsat än.
Och jag är hungrig.

Haha jag ska fan byta namn på bloggen.
klagobloggen.blogg.se.
Nej förlåt. Ska skärpa mig.
Imorgon ska jag äntligen få träffa mamma.
Saknar henne som fan.



Yasemin.. Jag ska stötta dig i alla väder gällande den nya nyttiga kosten.
(Du ser inte att jag sitter och grimarserar när jag säger "nyttiga kosten")
Jag ska dagligen påminna dig om den goda chipsen med dipp, lösgodiset,
chokladmoussen som vi gjorde förr, cidern som vi kunde dricka ibland, och
framförallt det goda kaffet. Se inte det här som att jag försöker få dig tillbaka
till den "onyttiga" (grimarserar) kosten. Men så du vet.. Kaffet och allt det där
finns alltid kvar. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah veeeeeeeeeem om inte du är min bästa vän :D<3

2010-01-24 @ 18:14:10
URL: http://zemeer.blogg.se/
Postat av: malin

guuuudis, vilket hååår! :o

2010-01-25 @ 13:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0