jag sa att idag skulle vara en MikaelaDag.

Godmorgon! Vaknade för ett tag sen. För en timme sen kanske. Har kollat på paradise hotel. Och fyfan vad jag ogillar vissa personer där (: Haha det är nog bara jag och Tor som är världens paradise hotel-nördar. Men jag fick sova ut idag i alla fall. Men när jag vaknade så kom jag på att jag hade tid hos tandläkaren klockan 08:20 imorse!

Haha. Underbart. Min kära far kommer bli så glad (: Men tycker att tandläkarna ska ta hänsyn till att det är tidigt på morgonen på ett jullov, och sen får dom ju räkna med att jag är sjuk. Det är ju den årstiden? Och om dom läser min feta blogg så såg dom väl att det skulle vara en MikaelaDag idag. Och tyvärr ingår inte tandläkare i såna dagar.

Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen sen dra på mig kläder och fixa mig. Sen ska jag försöka få Aylin att komma hit och pussas lite.


Aylin och jag när jag fyllde hela 17 år. Sommaren 2009.

Kommentarer
Postat av: aylin

puss på dig babe! <3

2010-01-07 @ 14:25:04
URL: http://aayliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0