jag är så vuxen ibland.

Imorse vaknade jag av att Nille ringde mig klockan 6.
Efter att han hade väckt mig och lagt på så kollade jag på
nyheterna och vädret och drack mitt kaffe, host te host.

Sen vandrade jag till bussen. Och var bara några sekunder
från att missa den, men jag hann, bra karma.
Sen satt Linda och väntade på mig när jag kom fram, så vi
kilade iväg till skolan (:

Dagen har kännts som att den har varit tusen timmar lång.
Men nu är jag äntligen hemma. Och sen gör ju pojkarna
dagarna mycket roligare! (:

Stefans lektion (små företagande) var ju inte så jätte seriös
från min och Tors sida. Jag kunde verkligen inte sluta skratta.

På svenskan så satt vi och diggade vi ballader samt lyssnade på
våran mentors fina sångröst. Haha men dagen har varit toppen (:


Haha marcus är världens mupp med en colasak i näsan (:


medan jag och tor är grymt tuffa som ville vara som Kb med piercing i näsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0