i can se it goin down goin down (8)

IN MYYY HEAAD YOOU BE SCREAAMIIING OOOH
YEAAAHHH EEH OOOH HÅÅH


fan va jag sjunger vackert. Borde nästan spela in och lägga
upp på bloggen. Haha nej snart kommer ni känna min ironiska
sida (:

Men helt plötsligt blev jag på toppenhumör.
Jag blöder näsblod och dör sakta men säkert pga illamåendet.

Men med bra musik och veta att Nille kommer ikväll så
mår man toppentoppen!

Nu skriver jag detta igen.. För femtioelfte gången .. Meen...
Jag ska städa mitt rum. Haha jag skriver det hela tiden känns
det som. Men jag lyckas alltid på nåt sätt stöka ner på 2 timmar (:


nej mitt hår är inte så kort som det ser ut att vara på bilden ):
det är den dumma skuggan och min dåliga mobilkamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0