för er som har missat så är det 2010

Hello! Jag tycker det känns helt sjukt. 2010? Vafan.
vart försvann 2009? 2009 gick så jävla fort. Bra stunder
och dåliga stunder. Vilket jag räknar med att 2010 kommer
ha också, men det här året kommer bli tusen gånger bättre,
som jag skrivit tidigare.

Nyår var helt toppen! Var i Stockholm. Men en underbar
kväll. Bra slut på 2009 och toppenstart på 2010!

Jag skulle åkt hem igår, men jag stannade kvar hos Nille.
Eftersom jag var helt död när jag vaknade. Haha. Näsan
helt igentäppt, världens baksmälla och ont i hela kroppen.

Haha och kan inte sluta skratta när jag tänker på vad som
hände idag när jag och Nille lagade mat.. Vi är hemma själva
hos honom och skulle laga spaghetti och köttfärssås.
Självklart går brandalarmet. HAHA. Nån brandbrud som jobbar
med de där ringde hem och nille fick försöka gissa sig fram till
ett lösen så dom kunde stänga av.

Medan jag dog bit för bit av garv så öppna nille halva huset
och vädrade. Men nu ska jag sluta skriva och vara lite social
med honom. Men imorgon åker jag hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0