fel vibbar ger du dagligen.

Godmorgon solstrålar.

Vaknade för jätte längesen av att Frigga kom och
pussa på mig och pep. Sen la hon sitt huvud under min
arm och puttade. Så jag klev upp och gick ut på feeeeta
promenaden. Vi gick hur långt som helst.

Drömt sjukaste drömmarna också. Jag drömde att
jag vaknade av att jag hade en tatuering på troskanten.
typ. vissa delar av tatueringen satt på lite konstiga ställen.
Men det va en vit tiger. Och Makkus ville se den hela tiden.
haha!

sen drömde jag att jag och Nille gick i flen med en barnvagn.
Han började bråka med någon kille som spanade in mig så han
släppte vagnen nerför en backe så den höll på att bli mosad
av en buss. Men jag sprang och räddade ungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0