"en vändpunkt i mitt liv"

godmorgon! vaknade för ett tag sen. Och fan va skönt.
Inatt fick jag 12 timmars sömn. Jag satt och halvsov hela kvällen
igår när jag satt och pluggade samt när jag satt vid datorn.

Så jag gick och la mig i sängen och somnade direkt.
Kvällen var ju inte heller så rolig. Så förlåt alla som hade smsat
och ringt som jag inte svarade på ♥

Men en läxa förstörde seriöst hela kvällen igår. Orkar inte skriva
ner här på bloggen om vad det var osv. Men den tog på krafterna.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska kila iväg till Tempo
eller inte. Jag vill fixa det, gå dit och bara bita ihop.
Anledningen till att jag tvekar på att gå dit är för att min underläpp
ser inte bättre ut. Den är äääääännu fetare.

Och hela min kropp är död. Men nu är min kropp fylld med salvor
och medeciner. Inatt hade jag i alla fall ingen hosta.

Men får se vad jag gör sen.

Kommentarer
Postat av: Linda

<3<3<3

2010-01-14 @ 08:56:01
URL: http://liinadg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0