10 Januari 2010

Igår gick jag och Yami på bio som jag har skrivit säkert 5 gånger.
Vi såg på New Moon. Och fan va bra den va. Kan inte skriva ner i text
eller bara nåt ord om hur bra den va. Helt kär i den. Helt kär i Jacob.
Den var sjukt bra i alla fall.

Efter det så drog vi till Torshälla där min bror bor. Vi käkade
hemma hos honom och tog det bara lugnt. Haha sen skulle vi springa
iväg till coop för att handla läsk. Sen när vi står i kassan:

Mikaela: Jag har så jävla ont här. När jag böjer mig ner asså..
Yami: Haha du böjer dig för mycket ;)
Hon i kassan: Hej, va det bra så?
Mikaela: DU ÄR JU SÅ JÄVLA ÄCKLIG

Hahaha hon i kassan trodde att jag skrek på henne eftersom att jag
kollade på henne när jag ankagade yami för att vara äcklig.
Så hon kollade på mig med världens blick och visste inte vad hon skulle
säga. Medans Yami står och garvar ihjäl sig en bit bort så försöker jag be
om ursäkt med att säga att jag menade Yasemin.

Sen låg jag och Yami garvandes i sängen i mist 2 timmar innan
vi skulle sova. Det räckte med att vi sa gnumprumpare eller
vad det nu hette. Haha! Ingen förstår, men det gör inget.

Fredrik: Dra ur kontakten till tvn
Mikaela: Men hur gör jag då?
Sen närmar sig Yami mig och andas i min nacke när vi ligger i sängen
och säger med världens mörkaste och allvarligaste röst:
Yami: Böj dig framåt..

Hahahaha!


Yami innan bion (:


jag kunde verkligen inte fasta på bild igår. haha!


En hemlighet.. Jag dricker verkligen inte kaffe. Eller cappuccino.
Eller latte. Och vad allt det där nu heter. Jag kör på varm choklad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0