döööööödssjuk.

jag sitter och försöker få min lillasyster att ge mig
lite nackmassage, men det det ser inte ljust ut!

Men mår inte alls bättre. Mår sääämre. Mycket sämre.
Min kropp gör ont, jag fryser ihjäl, pannan steker,
huvudet dunkar som fan och jag ska sluta klaga nu.
Det kunde ju ha varit värre. Jag kunde ju ha blivit så
sjuk så jag tappade kroppsdelar, det gör jag ju inte nu
i alla fall!

Mamma slutar jobba om en timme. Då ska jag gå
och lägga mig i sängen och bara jobba på att bli frisk.
Jag och Matilda har också varit duktiga idag. Vi har städat
hela huset. Hundarnas våning har vi skurat golvet på
och grejer.

Meeeen nu ska jag göra te, för femte gången idag och
sätta mig framför tvn. Kyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0