ditt liv är en komedi och ditt tänkande verkar slut på batteri.

Som Yami skrev så sitter vi, eller satt, och garvade
tillsammans på msn åt malmköpings nästa storbloggare.
Haha! Hon som aldrig förstod vitsen med att blogga kanske
har hittat en mening med det? (:

Men det är kul i alla fall. Nu kan jag somna med ett leende på
läpparna. Att någon som man verkligen inte gillar kan ge en
ett sånt gott skratt? Iof är det hångarv.. Men endå?

Meeen ville bara skriva att jag ska smsa baby nu.
Sen ska jag försöka somna. Ligga och vara avis på Yami
som kan sticka till gymmet och sola. Hon ligger säkert där
nu och blir brun.

Själv vill jag dit och springa. Men det får bli på onsdag! (:
Haha, ointressant? Nu ska jag i alla fall upp till min säng.

Godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0