crazy dreams

Jag har haft världens mardrömmar dom senaste
nätterna. Men dom har alltid blivit världens sexdröm
sen. Haha! Inatt drömde jag att jag var själv hemma hos
Nille. Han var i skolan och ingen var hemma.

Så när jag kom dit var jag skit rädd. Stort hus, mörkt
och ingen hemma. Så jag tänkte att jag skulle sätta mig
vid datorn och skriva med Linda och Yami. Men istället
började jag packa upp mina kläder o grejer.

Sen kom Nille hem och smällde igen dörren. Jag gick till
trappen och såg honom. Jag blev skit rädd först men blev
glad när jag såg honom. Han berättade att han hade hyrt
Avatarfilmen som jag tycker liknar en smurffilm.

Jag ville verkligen inte se den. Men sen så såg jag att min
väska var packad med alla mina kläder. Och jag hade packat
upp allt innan. Så jag sa till Nille att det spökar, att jag hade
packat upp allt. Men han trodde inte på mig så jag fick världens
panik och bröt ihop totalt.

Efter att han hade tröstat mig med kramar och pussar så
hade vi sex på hans datastol. Längre in i drömmer fortsätter jag
inte. Men sådär har mina drömmar sett ut som senaste dagarna.

Först en mardröm, sen sjukaste sexdrömmen.
Haha so now you know. Muahhaaha! Morgonhumorn sätts igång..

Kommentarer
Postat av: Om du vill

hahah like that x)<3

2010-01-11 @ 17:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0