broken record.

guuudmorning sunshines!

Vaknade för längesen. Men har inte satt mig vid datorn förens
nu. Jag har städat som en tok. Och Nille sov här. Så vi har käkat
lite frukost.

Igår så drog jag, nille, rikard och frida ut och åkte pulka i skidbacken.
Rikard och Nille åkte självklart från toooppen av backen.
Jag och Frida höll oss till att åka från halva backen i alla fall.

Vi vill ju inte bryta ben och armar. Men vi kan inte åka i barnbacken,
eftersom det är vi för tuffa för. Men vi åkte från halva skidbacken,
det gick för fort för oss så vi tappade kontrollen totalt. Så vi flög av.
Mitt ansikte fick en smäll rakt ner i snön också(:
Haha!

Sen åkte vi madrass och sedan kilade vi hem. Jag och Nille skulle
kolla på film. Men det blev aldrig av. Vi låg i sängen istället och
myste.


Det ska föreställa Frida och Rikard. Vi skulle tävla lite om vilket par som
va tuffast. Vilka som vågade utmana ödet lite (H)

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha det var jätteläskigt att åka där ju ;o<3

2010-01-24 @ 15:05:51
URL: http://friidalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0