ångesten är borta, i alla fall "onsdagsångesten"

Nu är onsdagen avklarad! Skööönt. Slapp kassan.
Så det var toppen. Höll dessutom på att åka ner i den
feta "kartongmaskinen" och bli mosad. Död helt enkelt.

Nu kanske jag överdrev lite. Så andas, jag överlevde.
Men som vanligt gick jag och skrattade för mig själv,
åt mig själv efter det hände.

När jag kom hem var jag helt slut. Ingen energi alls.
Just nu försöker jag motivera mig själv och påminna mig
själv om hur bra det är att träna. Jag ska träna ikväll.

Men sen kommer den lata sidan fram som bara vill lägga
sig i sängen med en film och mycket sömn.

Men jag ska lyckas ta mig dit ikväll. Sen funderar jag på
att fixa någon överraskning till Yami? Eftersom hon har fått
sin hela-världen-suger-period samtidigt som mig.

Men får se helt enkelt vad som händer ikväll. Alla valparna
är borta nu också. Fan va tomt det kommer va när jag kommer
hem till mamma.


nu ska jag tvätta bort sminket, sätta upp håret och plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0