and she is (not) like superman with boobs.

Haha jag måste bara berätta om min natt i Eskilstuna hos min bror.

Jag och Yami såg ju på bio igår. Sen åkte vi hem till min bror Fredrik och sov. Jag och Yami skulle dela på en dubbelsäng, två kuddar och ett täcke. Jag tänkte att det skulle gå bra. Nille brukar ju överleva nätterna med mig och jag sover som en gud, och då delar vi på ett täcke.

Men inatt i alla fall.. Jag har har kanske sovit 10% av hela natten. Jag har vaknat tusen gånger av att jag har fått världens hostattacker. Första gången jag vaknade inatt så låg jag på sidan, och när jag kollar bakom mig så ligger Yami och sover bakom mig. I positionen skeden. Hon ligger och gosar med mig.

"Sure" tänkte jag. Lite kärlek från sin bästa vän är väl aldrig fel. Men när jag lägger mig på rygg sen så lägger hon sig på mitt bröst istället och gosar in sig. Det var då det kändes lite fel. Men hur jag än la mig så var hon där. Antingen bakom mig eller på mig. Hon låg och sov med världens största leénde på läpparna. Antingen drömde hon underbara drömmar om hur rik hon är om 5 år, med alla snygga killar runt sig hela tiden, och hennes lilla hund i hennes handväska.

Men tanken på att hon drömde om att hon låg och gosade med en snygg kille övervägde. Men hon var fast på mig som klister. "Acceptera detta och sov, imorgon är en ny dag" blev meningen som fick upprepas i skallen.

Jag överlevde natten. Mycket starkt gjort av mig. Men jag fick veta att jag inte var världens ängel när jag väl sov. Jag hade fått sjuka ryckningar och skrikit i sömnen. Haha! Aja, nu vet ni om min härliga natt.  :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0