2009- Daniiis, som jag alltid kallade dig.

Vill sammanfatta år 2009 med bilder och text.
Men kan fan inte korta ner det? Så mycket jag vill
berätta och så många bilder som jag tänkte lägga upp.
Så kollade på min gamla blogg. Haha och fan vad man
har förändrats, på skrivandet i alla fall.

Men hittade det här:
Danne: Va heter isbjörnar på engelska då?
Jag: Icebears!?

Hahaha jag skrattar så sjukt mycket nu. För jag och
Danne hade alltid så jävla kul i skolan. På svenskan,
på matten och på rasterna. Jag saknar honom jävligt
mycket nu när han inte går i samma skola längre.


En bild på när vi var påväg hem till mig på en lunchrast


Svenskalektionen. Där vi alltid drev med våran lärare och struntade totalt
i grammatiken.


Vårat välstädade skåp. Haha vi slängde alltid bara in grejerna.


Haha så jävla mycket garv.


När jag ser alla dom här jätte fula bilderna så vill jag bara ännu mer att
han ska komma tillbaka till mina svenskalektioner och mattelektionerna.


Danne med hans goda mat. Hahaha! Nu ska jag sluta nörda bloggen.
Men nu vet ni, jag vill ha tillbaka danne till svenskan och matten! plus
några raster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0