Yamis besökare ökar och mina minskar.

Haha! Yami, det är mina besökare som kommer till dig.
Nej ett tråkigt skämt. Men är inte så jätte intresserad av min
statestik.

Jag skriver blogg för att det är skönt att skriva av mig.
Skriva om mina dagar så jag kan blicka tillbaka och läsa om dom
tiderna. Sen uppskattar jag självklart att folk är intresserade och läser!

Men uppdateringen kommer bli bättre. Har bara inte haft lust.

Idag då? Dagen sög bokstavligt kuk. Jaa jag sög kuk. Haha fan vilken
tråkig humor jag har. Nej det har jag inte. Men dagen har varit väldigt
tråkig (:

Dåligt humör och bara allmänt trött på allt ibland (:
Men fick träffa Linda och när jag kom hem så mötte Yami mig vid Bt med
en kopp the. Aint she cute?

Nu sitter jag och lyssnar på massa Hardcore och försöker ladda upp inför
Fredagen. Kb i min klass och hans kompis fyller år, så det blir ett "litet" kalas
i Mellösa.

Nu ska jag ut och möta Yami. Vi ska glo på tv heeeela kvällen.
Underbart. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0