solroskärnor.

Jag har lärt mig att käka solroskärnor. Fan va gott det är.
Jag jobbade idag till 16. Eller jag jobbade faktiskt till 17:20.

Jag hade sagt till Maggan innan hon gick hem att jag kunde
ta grillen. Sen fick jag fullt upp så glömde bort det totalt.

Men jag fixade grillen (: Haha intressant?

Yami kom också, vi gick på en liten promenad och babblade.
Jag gick in i ölkorvarna i slowmotion, halkade tusen gånger
och var övertrött.

Nu har jag precis käkat och skrivit lite till Svenskan.
Pratade nyss med pappa om Högskolor. Om vad jag vill
jobba med osv.

Jag har ingen aning. Men jag känner mig jävligt stressad.
Jag vill liksom skaffa barn när jag är 25. Skaffa bil och körkort
(förhoppnings vis i år). Flytta hemifrån. Skaffa hund.
Plugga högskola. Skapa karriär. H

Aja, nu ska jag städa mitt rum och sen kanske smsa Yami.
Om jag orkar med henne. Kanske inte ... Haha! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0