slut på sportlovet och dags att åka hem.

Fyfan va surt. Söndag redan!?

Vad har hänt på sportlovet? Inget som jag hade
tänkt mig i alla fall. Förutom att jag fick åka hit till
Nille.

Men skulle gå på Kbs fest, skulle gå på bio,
fika med Deno & Yami, shoppa och bara chilla.


Aja. Nu är det bara att acceptera läget. Ska åka hem
snart, Nille och Nathalie åker med. När jag kommer
hem ska jag äääntligen få träffa Yami. Längtar ihjäl mig.


Imorgon är det skola. Då får jag träffa Linda och alla andra
underbara. Men endå, jag vill ha längre lov.

Nu sitter Nille och spelar MMA och jag bloggar.
Så typiskt oss.

Hittade bilder på mig på babys dator också.
Bilder som jag inte ens visste om att han hade.
Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0