kvällen!


Nille kom hem till mig förut. Och fan va jag har saknat honom.
Vi myste hemma hos mig lite och sen kilade vi iväg till gårn.

Spelade biljard, jag vann. Träffade underbart folk, och efterlängtade
Malin. Spelade pingis, jag och Nille mot Rikard och Frida. Och
hade det bara allmänt trevligt (:

Sen kilade vi hemåt. Nathalie puttade ner mig och Nille i snön.
Så jag sprang efter henne och kasta ner henne :')

Jag fick träffa Frille. (Benji) ♥ . Dennis, Nille och hans pappa drog
iväg och skulle fixa nåt i Sparreholm. Så nu kommer Nille komma
hem till mig jäääätte sent. Men ska försöka hålla mig vaken!

Sen var jag Oskar och Yami ute en stund. Pratade och tog massor med
bilder som jag la upp nyss :)

Nu ska jag försöka hålla mig vaken och vänta på älskling. ♥


Kommentarer
Postat av: Nille

<33

2010-02-06 @ 13:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0