ingen rolig rubrik (:

jag leeeeever.

men har inte haft ork eller lust att hålla på med bloggen
när jag har fått vara med min baby.

Men nu ligger han och läser om nåt och jag tänkte
skriva lite snabbt.

Helgen har varit toppen! Nille kom och mötte mig på Flempan
i Fredags sen åkte vi hem till honom. Vi har kollat film, myst,
varit ute på promenader som ett gammalt par och jag
färgade håret på hans mamii igår så då passade han självklart
på att spela.

Today åker jag hem. Åker hela vägen till Nyköping så hämtar
pappa mig där. Så Yami! Jag kommer hem 1 timme senare, smsar
dig!


Och fick föresten min parfym av min underbara pojkvän och han
fick en klocka av mig. En Regal, så nu kan vi likna varandra ännu mer.

Våra vita skor, adidasbyxor, peaktröjor och regalklockor. Plus våra
Fjällrävenjackor. Haha! Vilka muppar (:

Men nu ska jag sociala lite med Nille. Puuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0