damn im so gooood.

Nille sov här inatt. Det var mysigt. Igår så kilade vi ut
och träffade Yami en stund, vi gick runt på promenad och sen kilade
vi iväg till gymmet. Yami skulle sola, så vi höll henne sällskap.

Medan hon solade så passade jag och Nille på att träna lite.
När jag tränar med Yami så ser jag så jävla stark ut, men när jag
tränar med Nille ser jag ut som världens svagaste person.

Meeen nästa gång jag och Nille går dit så kommer jag ta honom
lätt i styrka (;

Jag lyckades i alla fall ta 40/50kg i benpress :$

Idag då.. Nille drog efter att vi hade käkat frukost.
Jag har pluggat. Jag har faktiskt gjort det! Damn im good.

Har gjort klart min bokpresentation. Det känns så jävla skönt.
Och jag blev jätte sugen på att läsa twilightböckerna igen.

Hur kan jag ha glömt dom? Jag är ju fan kär i böckerna. Ikväll
ska jag läsa! Råkade dock läsa lite ur den sista boken tror jag det
var. Och den boken har jag inte läst, så nu vet jag en sak som kommer
hända. Och fan att jag läste.

Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen sen plugga klart engelskan.
puss. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0