23 feb 2010.

Godmorgon! (:

igårkväll kollade jag och mamma på skräckfilm som
jag skrev förut. Så inatt fick Frigga sova tillsammans med
mig. 50kg hund är ganska bra skydd!


Men imorse märkte jag hur lika vi är varandra.
-Hon är sjukt morgontrött
-Hon tar allt täcke
-Rör sig och pratar i sömnen
-Hon ger endast en morgonpuss på morgonen
-Gillar inte att sova när det är helt släckt
-Somnar bäst till musik

Haha så när jag vaknade så sa jag "Frigga, får jag en puss då"
Hon suckade och vände sig om, gav mig en puss sen la hon sig
med ryggen mot mig och somnade om igen. Haha!

But I love her. Underbaraste hunden ever (:


Frigga och en utav hennes bebisar, som jag hoppas har det toppen i sina nya
hem! Dock är det två valpar kvar på hundstallet som vi lämnade valparna till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0