just give me some damn lucky today.

Fyfan vad jag hoppas på att vi inte har studiedag idag.
Eller joo.. Skulle vara jävligt skönt! Men gick upp klockan 5 imorse!

Vissa säger att vi har studiedag idag, andra säger att vi inte har
det. Haha vilket dilemma. Om jag åker dit och ser att inga är där
så skjuter jag mig själv. Inte bokstavligt. But you get it?

Jag kanske sprakar på lite smågrus och skriker fula ord och berättar
hur mycket jag hatar världen. Jag kanske går och köper 2kg choklad
och sätter mig ner och trycker i mig det.

Men i alla fall..
Och om jag är hemma medan alla är i skolan, så samma sak där.
Leker lite med fantasin och säger att jag skjuter mig själv.


Har tandläkartid idag också, klockan 16. Great! Fan va jag längtar.
h..e he..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0