"jag förstår ingeting, det blev fel."

Jag föddes början på 90-talet med datorer, tvapparater, playstation, mobiler osv osv. Jag har alltid varit lite småstolt över att jag kunnat så pass mycket om alla tekniska grejer. Jag vet hur man går med i grupper på Facebook, medan mina föräldrar tror att man måste vara vän med mig för att kunna göra det.

Men på något sätt har jag alltid lyckats ha sönder allt som har med teknik att göra. Min bror Rikard förstörde min barbiebil när vi var små, jag lyckades ha sönder vårat Game Boy. Jag vet inte hur många mobiler jag haft sönder. Eller hur många gånger jag har lyckats ha sönder familjens datorer. Eller pappas nya tv..

Jag kan fortsätta listan med alla saker som har förstörts. När jag hade fått min nya mobil för en månad sen så skulle jag självklart kolla runt på funktionerna, jag hittade en ganska cool grej där man kunde flytta runt ikonerna. På något sätt lyckades jag radera hela meddelandeikonen. Hur skulle jag se min inkorg och skicka sms?

Jävligt tur att Marcus hjälpte mig. Och idag skulle jag göra precis samma sak på min dator. Åter igen så på något sätt lyckades jag radera hela papperskorgen!? Aha, Vart ska jag kasta mina saker nu då tänkte jag bara. Tuuur att Leyla och Aylin hjälpte till den här gången.

Jag vill tacka alla mina trogna, vassa och hjälpsamma vänner. Jag skulle vilja säga "Tack, nu har jag lärt mig", men det är faktiskt inte mitt fel. Det blir bara så. Aylin kallar mig Bimbo, jag kallar mig själv smart med lite pauser i tänkandet. Man måste faktiskt ta paus ibland och kolla att naglarna, håret och brösten ser bra ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0