when all i need is a one night scandal.

Gooodmorgon!

Nu har jag varit vaken sen klockan 06:00, och jag börjar klockan 09:00, alltså har jag haft 3 timmar på mig att fixa mig, vilket är väldigt skönt, och eftersom jag behöver gå 8:55 hemifrån. Men idag känns inte rätt dag att gå till praktiken. Fel dag, fel vecka, världens humör och jätte jätte ont. Aah ni fattar? :) Haha!

I alla fall.. Inatt har jag fått sovit! Dock sov jag bara 5 timmar, men jag har fått sömn! Den där hostmedecinen igårkväll hjälpte verkligen. Men som sagt, jag stannar hemma idag. Pluggar, städar och glor på film med varm vetekudde på magen. Plus att Farmor är här den här veckan, kan det bli bättre? Igår masserade hon mig, och fan va skönt.

Men nu har jag inget mer att skriva. Så tänkte ta en dusch, för andra gången idag. Sen kanske dra igång en film? Vi får se :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0