we can make it.

HeyHeeeey.

Nu har jag blekt håret och duschat. Har inte en aning om hur det kommer bli, men hoppas det inte blir massa fläckar bara! Men nu när det var blött kollade jag lite snabbt i spegeln sen satte jag en handduk på skallen. Och då såg det väldigt väldigt ljust ut. Imorgon är det skolfoto, eftersom han som tar korten var sjuk förra gången, så skulle sitta väldigt bra om håret blev bra nu!

Annars får jag dra till frissan och bleka det igen. Då blev det riktigt bra. Men men.. :) Nu ska jag fortsätta med att sitta här som en gam, sen blir det sängen som gäller! Ska möta Linda imorgon vid stationen också. Så morgondagen kommer börja bra i alla fall :)


bild från mitt kalas, fan va jag saknar kvällen :')

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

sv: Okej nice ^^

inte så mkt, håller på lite med designer :)

2009-09-27 @ 21:02:03
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0