visst är hon söt?



Satt och läste Yamis första blogg. Och hittade det här: (2007-11-14)

Skorpan hittar sin brorsa i Törnrosdalen:
Mikaela: And that's what we calls miracles!

Skorpan lyckas ta sig ut ur Törnrosdalen genom en hemlig gång under jorden:
Mikaela: And that's what we in Sweden calls 'skicklighet'!

Kattla sprutar eld på alla goda krigare:
Mikaela: And that's what we call HOT! buuurn baby, burn..

Haha, alltså jag och Yami kollade på den där filmen. Va heter den nu igen.. TörnrosBröder? RosBröder? Haha nej men ni vet vilken jag menar? Måste gå och fråga min farmor va filmen heter nu igen. Men ni vet väl vilken jag menar? Om ni hade haft våran humor hade ni legat på golvet och garvat åt de här nu, eller om ni hade vart med. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0