Saknar redan Sollentuna

Nu är jag hemma hos pappa. Och jag saknar redan Sollentuna. Vill åka tillbaka ikväll, och inte gå i skolan imorgon. Tänk va skönt. Meeen nu är jag som sagt hos pappa. Ska plugga hade jag tänkt. Men inte en aning om vad jag ska plugga. Men det löser sig!

Nu kommer lite mer bilder från helgen, sen måste jag få bilder av Yami också som jag får lägga upp. Sen har jag många fler bilder, men vissa är inte så lämpliga att lägga upp nu :)


När vi satt på söder och fikade. Utanför min första port dessutom!


såhär sexig är Yami när hon strippar på tågen


Medan jag dansade, sjöng och klättrade runt på tåget så satt Yami och hade jätte tråkigt och va lite emo.

Kommentarer
Postat av: Lia ☆|| En feel-good blogg - C!ao baby !

Hahaha hon är grymt het, men du ville nog bara fånga den där killen i bakgrunden på bild =D

2009-09-28 @ 11:09:32
URL: http://wazup.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hahahah jaa eller hur! För killen är ju så grymt snygg (H)

2009-09-28 @ 11:26:53
URL: http://mizkuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0