nuuu kommer bilder

Hellooo boys n' girls! :)

Nu har jag vaknat till och käkat frukost. Igår så råkade jag somna på soffan, så det var därför jag missade att lägga upp bilder. Jag tänkte "vafan.. jag vilar ögonen en stund tills Yami pratat klart i telefon". Sen kom hon typ vid 4 inatt och väckte mig, så jag gick upp halvt död och la mig i sängen.


Men nu ser jag att Yami har alla bilder på skrivbordet, så tänkte slänga upp några nu :)


Haha en vääldigt suddig bild.


haha och en bild som inte är såå suddig


"Eeh va? Ofta han inte skrev två hjärtan?" Mobilnörden själv. Haha


"Raarw.. Han skickar snuskiga sms..." vad skulle vi göra utan våra mobiler? HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0