morning sunshines.

Nu är jag vaken, som ni kanske märker eftersom jag skriver. Haha jag har så dålig humor. Men i alla fall.. Jag är vaken, ska äta frukost, packa lite, duscha, fixa mig och sen drar jag iväg till Tandläkaren. Great!

Haha och fick en söt kommentar av Leyla om att jag och Yami drar till Sollentuna: "Haha de måste väl vara galna som släpper i väg er två ;P Men hoppas ni får kul! :D"

Haha nejdå, dom är inte galna. Dom litar på oss bara! ;D Vafan, jag och Yami, ute hela dagarna och kvällarna, träffa folk, vissla på söta moppepojkar, åka runt överallt osv osv.. Inget kan väl gå fel? Om hon och jag går själva i en gränd mitt i natten och möter läskiga gubbar så är det ju tur att jag har lärt Yami hur man hanterar situationen. Hon stannar och slåss medans jag filmar och lägger upp på bloggen! Haha! (H)

Men nu måste jag sluta med att sitta och tro att jag är rolig. Nu ska jag ta något att äta, sen duschen! Men skriver väl senare. :)

 
Och Yami! Påminn mig om att jag iiiinte får glömma mina tabletter och hostmedecin. (H)

Kommentarer
Postat av: YAAMI

HAHAHAH AAW :D

2009-09-25 @ 15:45:47
URL: http://zemeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0