Heeeeelg babes!



Hellooo! Nu är jag äntligen hemma från jobbet. Har haft fullt upp hela dagen. Läste fort igenom Solo på lunchen, slängde i mig maten sen ut och jobba igen kändes de som? Eller aah.. Jag hade 30min lunch idag. Men det kändes som 5 min! För dom som känner mig vet att jag äter ganska sakta. Haha!

I alla fall.. Har gjort massor idag. Orkar inte skriva upp allt. Men idag började min helg också. För imorgon är jag ledig. Skööönt! Och på lördag ska jag boka tid för tatuering! Hohoho! Gissa om jag är taggad? Min första tatuering gjorde jag ju när jag var 14. Men det var i Thailand, nu ska jag göra det på Södermalm i Stockholm förmodligen. (myyyy hoometown!) Får se när det blir osv. Lär ju återkomma med det ;D

Nu hade jag tänkt klä av mig. Och nej, menade inget snuskigt där. Haha! Men har arbetskläderna på mig fortfarande. Och tänkte ta en dusch, så ni vet liksom. Men vi hörs senare! :)

Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0