har egentligen ingeting att berätta?

Har inte hänt något speciellt alls idag. Har bara gått runt här hemma och tyckt synd om mig själv för att jag har haft så ont. Haha! Men har pluggat lite också. Och fick ångest över att jag inte gick till praktiken idag.. Men med smärtan imorse hade jag aldrig klarat de.

Och nu hade jag tänkt lägga mig i min säng och läsa en bok. Helt otroligt va? Mika? läsa? en fet bok? Jag ska i alla fall göra det har jag bestämt mig för. Och Yami kommer inte hem ikväll. Såå vi får se vad som händer ikväll!

Skriver nog senare i guess?



Och jag tycker att det är synd att du har förändrats så mycket. Att vi har blivit något helt annat än vad vi brukade vara. Men du är inte samma person som jag lärde känna från första början. Men jag älskar tiderna vi hade.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0