en ny favoritlåt!

Goooodkväll everybody!

Nu är jag och Yami hemma. Vi har vart på kåta, vilda och roliga äventyr! Först åkte vi in till Söder och mötte min pappa. Pappa körde oss till ett fik, utanför min första port som jag bodde i. Eller inte porten, men ni fattar? Hornsgatan i alla fall :) Sen satt vi där och fikade en stund, sen drog jag och Yami iväg till stan och kollade runt. Jag lyckades komma hem med hårfärg. Sååå nu ska håret bli blondare!

Sen när vi gått runt ett tag så åkte vi hem igen. Fixade oss, käkade fort och sen drog vi iväg igen. Vi sällskapade på pendeln i en kvart, sen hoppade hon av på centralen och jag fortsatte mot Tumba. Mötte Nille vid centrum ungefär sen kilade vi hem till honom :)

Vi satt ute och pratade, spelade cod, kollade på tv och chillade bara :) Sen strax innan 21 drog jag iväg och åkte till centralen, där mötte jag Yami och Justus, jag sa hej och hejdå till Justus och snodde Yami. Sen åkte vi hem :) Och nu ska vi mysa. Så bilder kommer senare, som jag sagt nu sen igår. Men lovar ikväll! :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0