är det så att man vill ha det man inte kan få?

Hello!

Now im back with the updates! Uppdaterade inget igårkväll för att Mammas internet höll på att krångla. Men nu är jag hos pappa igen! Igårkväll så kollade jag och mamma på en grymt bra film som jag aldrig sett förut. En skräckfilm. Och jag som aldrig brukar våga se såna filmer? Jag får oftast tankar om att det kommer hända mig, jag vågar inte kolla i speglar, vågar inte duscha osv. Typ som alla andra brudar?

Men den var verklighetsbaserad och handlade om andar. Och eftersom jag alltid har vart intresserad av sånt så fick filmen självklart ett plus! I alla fall.. Den var bra! haha.

Idag så har det väl inte hänt någonting alls. Febern verkar ha försvunnit. Svettades ihjäl och ville bara dö ett tag. Efter det så fryser jag inte. Helt otroligt! Men har världens hosta. Jag undrar när jag ska få en sömn på minst 8 timmar. Jag och Yami åkte buss tillsammans idag också!

Eftersom jag bytte buss i Nyköping. Vi satt som vanligt och babblade på om allt. Innan gick vi och köpte en muffin till mig och nån chokladsak till henne också. När vi kom fram till Malmköping så skulle jag lära Yami slåss. Lyckat? Naaeej, hon saknar viljan! Haha! Jag bad henne att slå mig i ansiktet, putta på mig, slå mig osv. Men hon vägrade. Så jag gav upp efter en stund. Sen gick vi och hälsade på C. Sen kilade vi hem :)

Nu är farmor här. Vi ska snart äta, sen ska jag skriva lite frågor till min tidningsartikel som dessutom ska handla om Yami? Gissa om hon blev glad?

Mikaela: jaa, men då kan jag skriva lite frågor som jag ställer till dig sen!
Yami: Jaa! Kan du inte ta kort på mig också? Och va ska jag ha på mig..

Vad mer kan jag säga om att hon tar det seriöst? Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0