you dont understand

Helloo! Now im home from work.

Jobbade till 17 idag. Och man dör bit för bit bara man tänker på den långa dagen. Jag försov mig iiinte idag! Första gången på två veckor. Och har väl inte gjort något speciellt idag på jobbet. Men är helt slut nu. Och skorna som jag beställde som jag har skrivit om tidigare ni vet?

Jag såg skorna idag när jag jobbade. Dom låg vid posten, längst bak på översta hyllan. Jag blev helt överlycklig och sprang och sa det till Peter. Så jag tog hem dom. And guess what? Dom var som jävla båtar. Jätte stora och jag blev jätte sur. Här har jag gått och väntat i två veckor, nu måste jag skicka tillbaka dom imorgon och vänta yyytterligare 2 veckor. Världen är så grym ibland.

Ska snart äta tror jag? Pappa och Rikard stod i köket förut i alla fall och fixade mat. Sen får jag se vad som händer ikväll. Längtar till nästa fredag, eftersom det är höstlov då. Då åker ju jag och Yami till sthlm. Fan va jag längtar.


jag har alltid lyssnat på dig. Du har ju alltid haft rätt? Jag har alltid tittar ner i marken, stängt in de riktiga känslorna. Sedan kollat upp med ett leénde på läpparna och sagt att allt är bra. Men nu tittar jag ner i marken och spottar, sedan kollar jag upp och ger fingret åt dig. Så jävla trött på det här nu.


Kommentarer
Postat av: Milla

<3<3<3

2009-10-14 @ 20:49:32
URL: http://mlla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0