sollentuna now!

Helloo bitches!

Inte skrivit på ett tag nu, eller aah 1 dag? Men har haft fuuullt upp. Jag och Yami planerade ju att vi skulle åka buss till Gnesta sen åka därifrån till Södertälje och seeedan åka till Sollentuna. Men det blev verkligen inte som planerat.

Resultatet: Vi åkte in till Flen vid 10-tiden. Artan skulle komma och möta oss där också då för vi skulle åka bil till Sthlm med Yacine, Artan och Alban istället. Men han var inte där så jag ringde honom tuuusen gånger men fick inget svar. Jag blev jätte jätte sur, så jag och Yami började planera att åka raka vägen till Sthlm med tåget istället. Men sen ringde Artan mig och sa att jag inte behövde vara sur, för han var påväg in till Flen. Så där löste sig ett problemet!

Vi skulle ha åkt till Sthlm vid 14-tiden, men slutade med att vi åkte mellan 17-18 tiden? Jag,Yami och Artan hängde i Flen ett tag och väntade på dom andra två killarna som skulle bli klara. Vi fikade i Flen, åkte runt med bilen och bara chillade. Men sen tyckte jag att vi skulle åka någonstans istället för hänga i Flen i tusen år. Så vi drog till Kholm. Gick runt där ett tag, sen tog vi en fika igen. Sen åkte vi raaaka vägen hem till Artan. Satt nere och kollade på tv ett tag, sen kilade vi upp till vinden/övervåningen?

Satt där uppe och socialade bara. Väntade på att alla skulle bli klara så vi kunde åka. Sen tog vi våra väskor ur Artans bil och satte det i Yacines bil istället. Och grabbarna var såå glada över att dom var boys, eftersom dom fick hjälpa oss att ta väskorna för vi hade packat så mycket medans dom bara hade någon väska :)

I bilen blev det musik, snack och massor med skratt. Jag älskar verkligen att åka bil. Men sen stannade vi någonstans mitt ute i skogen typ. Haha. Killarna skulle pissa, så jag och Yami började fantisera lite.. Det kändes som en skräckfilm. Helt svart ute. 3 killar och 2 brudar. Killarna går iväg och kissar, en efter en blir mördad av någon inavlad kille från skogen, sen var jag den enda blondinen, så jag ska gå in i skogen och kolla efter dom. Kommer ut från skogen och skriker som en tok. Och poff, alla blev döda.

Haha but back to the day now.. Vi satte oss i bilen och samtalsämnet blev sex. Och fan va jag garvade. Jag och Artan fick inte sitta brevid varandra heller, eftersom vi alltid startade massor med diskussioner. Så Yami satt mellan oss.

Sen var vi framme i sthlm, jag och Yami hoppade av och åkte till Sollentuna. När vi kom fram så fixade vi oss, gjorde varma koppen och sen drog vi. På pendeln mötte vi Justus och hans 7 kompisar. Sen åkte vi till någon fest. Det visade sig att jag var den enda blondinen där. Medans på andra sidan gatan fanns det något ställe med fullt av blondiner.

Vi stod där och hängde ett tag. Sen blev jag helt skakis och mådde illa as hell. Så vi drog till pendeln. Vi hoppade av i Stuna. Sen när vi kom hem så däckade jag i sängen på kanske 2 minuter? And now its a new day!

Idag ska vi till min syrra som fyller år. Sen får jag se vad som händer. Yami är och träffar Justus, så hon lämnde mig helt ensam här. Och lär väl hända samma sak ikväll! Så får se vad jag hittar på. Nu ska jag duscha och fixa mig lite. puss babes.


Lovar att det kommer komma massor med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0