Panik Panik Panik

Godmorgon! Måste bara berätta fort.. MIN BEBIIS KOMMER FÖDA NÄR SOM HELST. Tror jag. För när hunden fått en äcklig grön fet flytning så är hon redo för att föda. Och imorse när hon reste sig upp från mitt rum, för hon sov brevid mig på golvet och jag i sängen, så såg jag en fet grön pöl på mitt golv.

Jag flög upp ur sängen och fick panik. Ringde pappa och berättade, och han blev helt överlycklig. Men sen säger han bara "Jag har inte tid nu, en polare kom, men håll mig uppdaterad, jag är i bakrunden". Sen la han på! Så då ringer jag djurexperten Yami. Hon fick lika mycket panik som mig. När jag pratade sa jag jämt fel och stammade. Sen skulle jag kolla om hon fått mjölk än. Och yes, hon är verkligen ready! Det är 63:e dagen idag. Och de är så länge dom går med valpar i magen.

Så nu sitter jag och halsar i mig te med massor med socker i och kollar till Frigga varenda minut. Nu kanske jag överreagerar. Men det är ju trots allt min lilla bebiis som ska föda. Och aldrig vart med om liknande. Jag måste smsa Linda. Hon kan nog lugna ner mig!

Men nu måste jag skärpa mig. Ska gå och ge Frigga lite kärlek. Men skriver såfort jag ser henne föda! Eller kanske inte direkt, men efter! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0