Nyköpiing

Heeey!

Nu sitter jag här, men ska strax återgå till tvn! Kollar på någon film. Meeen jag och mamma åkte ju till Nyköping. Lyckades få hem två par skor, halsduk, mössa, vantar och såna småsaker. Lite shopping i alla fall :) Sen åkte vi hem, jag och Matilda gjorde rent hos hundarna. Bytte tidningar, gjorde rent kuddar och filtar osv osv. Så nu är det fräscht och snyggt! :)

Har egentligen sån sjukt ångest över att jag inte har läst min bok än som skulle varit klar till måndag. Får se om jag orkar läsa några sidor ikväll. Annars så blir det bara chill ikväll, ta hand om alla valpar och plugga måste jag göra!


Mamma försökte få en bild på mig när jag försöker tugga av lappen på mössan. haha!


min maaamiii.


8 valpar i mitt knä :')


jag och min älskade Frezia , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0