nu är Yami och hämar mer vitsås.

Hon nöjde sig inte med lite igår. Utan hon är galen i vitsåsen. Men hon spottar säkert ut den. Hon vill bara ha för att ha. Men fina flickor sväljer. Haha vet inte alls vad jag snackar om.

Men hej. Är hemma nu efter en hel dag på stan. Jag och Yami drog in och träffade min moster. Hon kände inte alls igen mig och trodde att jag var en kund först. Haha! Men tar det mer som en komplimang, om man förändrats till det bätte vill säga. Vi stod och snackade ett tag.

Hon blev så jävla fascinerad över att jag och Yami är "Black and White". Jag har platt ljust hår, ljusblåa ögon och ljus hy. Medans Yami har vågigt mörkt hår med mörka ögon. Och aah ni fattar? Men vi klickar! Som Yami brukar säga.

Vi följde henne en bit till pendeln, sen gick vi och kollade lite i affärer oså. Jag fick hem en ny tungpiercing. Hoho! En guld med rosa diamanter. Jääääätte fin. Men fan va ovant det känns utan tungpiercingen. Kommer aldrig kunna ta ut den. Men min nya var i alla fall fiin. Men kändes ovant, eftersom den kulan var större. Meeen men.

Sen skulle vi åka hem. Båda var helt slut och jätte flummiga. Så skrattade åt minsta lilla. Men sen satt vi på pendeln och tog massor med fula bilder. Folk satt bara och skrattade åt oss. Sen så stannar pendeln i Sollentuna. Jag ser skylten och tänker ett tag "vafan.. Bor inte vi här?". Pendeln står still ett tag och sen frågar jag Yami om vi inte är i Sollentuna och om vi ska av. Men jag får mer ett svar som "HAHAHAHHAH JOOO HAHHAHA" sen stängdes dörrarna. Trodde hon blåste mig och visste innan att det var Sollentuna. Men hon visste inte och började bara gapgarva.

Jag ville bara fort hem och blev jätte irriterad. Så vi hoppade av i Häggvik. Så på andra sidan ser vi vårat tåg. Jag stannar i dörren och Yami säger att jag ska springa för att det är vårat tåg. Vi springer till andra sidan, dörren stängs preciiiiiiiiiiiis. Så Yami skriker "TILLBAKAA" så vi springer tillbaka till pendeln som vi först satt på, men vi hann inte. Dörren stängdes preciiis där också. "Jävla kuk" var nog det första jag tänkte. Dom på tågen satt bara och tittade på när vi sprang fram och tillbaka med våra klackar. Fan va dom garvade åt oss.

Då var vi fast i Äggvik i 12min. Men med våran humor och våran posetiva inställning hela tiden så gick tiden fort. Sen lyckades vi komma fram till Sollentuna. Vi drog till affären. Innan vi kommer in i affären var vi fett seriösa. Snackade om barnvagn och massor, sen när vi kommer in i affären så spelas någon låt som vi aldrig har hört. Säkert en 70tals låt. Men vi började gunga oss fram, digga överdrivet med våra huvud, och trodde att vi gjorde feta entrén.

Sen började vi bara garva åt oss själva, hur töntiga vi är. Men hur mycket skratt vi sprider! Alla garvade åt oss. Sen skulle vi hem. Jag fick rida på Yamis rygg, vi garvade sjukt mycket så en tant kom och sa "Gud va ni har kul va?" . Självklart har vi kul. Det har vi jämt. Nu har Yami dragit och jag ska dra igång en film ikväll igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0