move bitch

Hej igen.

Har inte hoppat in i duschen än. Varit inne på facebook, bdb osv osv. Och jag hatar "nya" facebook. Fan va irriterande. Men funderar på att gå och sova nu, jag och Yami har ingen frukost eller nåt hemma. Och igår så var det enda jag åt en halv twix och en sån där Varma koppen.

Så känner att jag börjar bli lite hungrig nu. Och orkar inte gå hela vägen och handla mat. Sååå jag går och sover istället. Klockan är ju liksom bara 10:50. Och jag brukar sova till minst 12.

Så skriver kanske senare innan jag drar till Nynäshamn och träffar min syrra. Och jag måste planera lite inför ikväll, antingen sitta hemma och plugga som en tok eller så åker jag iväg någonstans. Vi får se vad kvällen bjuder på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0