mikaela älskar tatueringar.

Min pappa har alltid tyckt att jag ska bli tatuerare. Eftersom han säger att jag har en konstnärlig sida. Haha? Men jag älskar tatueringar. Så jävla snyggt. Men hon som ska tatuera mig kommer till sthlm om 5 veckor tror jag att det var. Så då ska jag fixa min andra tatuering! :) Men något som skulle vara tufft är om man lyckades rita en egen tatuering, en skit snygg. Sen tatuera in den. Måste göra massor med skisser nu. 

Och som alla kanske vet så ska jag göra en ödla vid troskanten, och sen små fotspår efter den. Och jag har ju redan en ödla på skuldran som jag gjorde i thailand när jag var 14. Men jag har sagt tusen gånger att det är så sjukt många olika tatueringar jag vill ha. Så jävla snyggt. Men sen är det inte så snyggt med för mycket. Fan va vissa saker ska vara svårt.


så jävla snyggt.                en bild som jag ritat av på mig och spiderman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0