Lunch

Hello!

Har lunch nu, så sprang hem och käkade istället för på jobbet. Ville hem och se mina älsklingar, alltså mina skor. Och dom mår bra! Har skickat tillbaka skorna som jag beställde idag också, så nu ska jag få mindre storlek på dom!

Fixade till potatisgratäng och fläskfile, eller heter det så? Kött i alla fall. Och jag som skulle pröva på att vara vegeterian.. Lyckat. Men jag har märkt att min jävla magsäck har blivit hundraelva gånger mindre än vad den var förut? Gjorde en liten portion, så minskade min normala portion. Men jag åt inte ens upp hälften. Samma sak igår, i förregår osv. Jag blir mätt på vitkål och paprika? Aja, haha nu vet ni det också.

Ska dra i mig min fanta fort. Sen kilar jag tillbaka till jobbet. Slutar 17 idag. Så jävla segt. Men skriver säkert flera gånger idag! :) Kyyyyyyyyyyss


you are that guy i cant love. but let us dream, and play with the fantasy. You and me, house and kids. Makin' love every day. Just living the dream.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0